tisdag 23 november 2010

Dålig bloggare


Jag kan egentligen inte ens kalla det här en blogg, för det innebär väl regelbunden uppdatering? I alla fall, förlåt för att jag är så himla dålig på att uppdatera! Jag virkar inte så mycket längre på grund av ganska många saker. Dels får jag ont i nacken efter att ha virkat för länge och sen tar skolan ganska mycket tid på slutet av terminen. Men jo, jag tycker ju fortfarande det är kul :) Min senaste figur ska bli en isbjörn, och jag hade tänkt sy på ett stort hjärta på magen. Får se hur det blir med det, kanske blir det för pilligt eftersom den är ganska liten. Nu ropar min älskade House på mig (åh, älskar honom) så jag måste gå och titta på honom. Mer uppdatering kommer, oroa er inte!

1 kommentar:

  1. Klart den skall ha ett hjärta. Ett pytte litet behöver inte vara perfekt?

    SvaraRadera