söndag 10 juli 2011

Just nu

Kom hem från Usa för ett par dagar sedan, trött och sliten och väldigt nöjd med min egen säng. Kul var det där, missförstå mig inte, men borta bra hemma bäst?
Vi ska alldeles strax åka iväg till sommarstugan i Östergötland och bara bada. Njuta. Kanske åka in i Stockholm några dagar med husbilen också.
En liten Mary ska bli klar förresten, det är ju bara öron som fattas. Och ögon. Och knappar kanske. Men snart så! Och dessutom har jag skapat mig en bild av nästa figur också, så här ska det virkas.

Ett bokmärke till har det blivit, men oturligt nog blev mössan ganska lik en tomteluva. Fast det är den ju inte. Det är ju sommar liksom. Kanske får den en ny hatt när jag kommer hem. Så här kan det ju inte vara?


Fortfarande sommar. (sooommar, sooommar, sommar!) Ha det bra så länge! :)

1 kommentar:

  1. Ser jättefint ut! Översta bilden är jättefin...ser fram emot att få se den färdig! =)

    SvaraRadera