fredag 2 september 2011

Efter sommaren

Sommaren blev lång, skön, och rolig. Fast det var ju ett tag sen den tog slut. Efter det har det inte blivit så mycket pyssel, mest skola. Och mer skola. Inte för att jag inte tycker om att gå i skolan, men det blir liksom inte så mycket tid över till annat. Plus att jag spelar basket så mycket också. Men i alla fall, det är ju inte så att jag inte har gjort någonting. Lite har ju hänt åtminstone.
Mary har fått sina armar och ögon, plus att hon nästan är helt färdig. Det ska bara till en krage och lite tygdetaljer.

Sedan tänkte jag göra en kanin efter samma mönster som Mary, en vit med lite tyger på. Än har jag inte kommit så långt, men i alla fall..
Och till sist ska det virkas en rosa ren. Jag köpte ett rosa fluffgarn för tio kronor (woho! fynd!) och då kunde jag ju lika gärna börja direkt. Och ja, jag vet att mina kunskaper när det gäller att rita är helt fantastiska, ni behöver verkligen inte applådera.

Så så här ligger det till just nu. c: Det är förresten väldigt soligt här av någon anledning. Innan spöregnade det i flera dagar.. Hoppas det är sol hos er också! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar