fredag 3 september 2010

Födelsedagspresent




En vän fyllde år i somras, men eftersom jag inte träffade henne då gav jag henne presenten nu. Susie, som hon döptes till, är gjord efter samma mönster som den här figuren. Hennes hår är gjort i Stardust XL (åh vad jag älskar det!). Sedan fick hon en liten presentbox i form av ett hus att bo i, det var bara att vika och klippa lite papper. Min kompis som fick henne blev väldigt glad för henne, så det var en bra present. ^^
Sedan vill jag bara tacka för era kommentarer, jag blir jätteglad varje gång det droppar in en ny! :)

2 kommentarer:

  1. Oh, vad fin hon blev din Susie! Blir jätteimpad av håret! JÄTTEFINT! =)

    SvaraRadera
  2. Åh tack vad snällt! :D ÅÅh gillar du Rebirth? Är inne på andra boken, har inte hunnit läsa längre men den är sjukt bra! Det är min kille som läser dem från början. :P
    hihi visst ska det föreställa den bilden!

    Naaw vad söt! Shit vad duktig du är!:)

    SvaraRadera