torsdag 23 september 2010

Post åt andra hållet


För någon dag sedan skickade jag det här paketet med posten. De var på väg till Annie (blogg: Anniebo) i hopp om att hitta ett nytt barn som kan ta hand om dem (och kanske hjälpa själva?). Jag hoppas att de kan göra det lite lättare för svårt sjuka barn att bli lite gladare. Ett besök på Annies blogg är hon verkligen värd, och kanske vill du också skicka något? Här är en länk direkt till inlägget.
Jag hittade en annan blogg också,
www.jagblommar.se. Hennes Räddisar är några som jag också tycker är underbara, kanske inspiration till något nytt projekt? Klicka gärna in på hennes blogg också, gillar jag så kanske du också gillar den. :)

1 kommentar:

  1. Tack för de fina tipsen! Blev också förtjust i räddisarna =)
    Vad duktig du är som gjort en så fin insats för sjuka barn!

    SvaraRadera