söndag 19 september 2010

Höstrusk. Eller?


Jag älskar hösten. Fast ändå inte. Den är mysig, men den går alldeles för fort.
Någonstans precis efter förra inlägget fick jag en hemsk virklust, så nu virkar jag igen. Haha, lite ironiskt med tanke på att beklagade mig så mycket för att jag inte orkade virka... ^^' Snart dyker det väl upp lite halloween-gurumis också. Well, nu när det är mörkt ute efter typ åtta (?) behöver man i alla fall inte få ångest för att man sitter framför TVn istället för att vara ute. Jodå, hösten är mysig.


[Ett litet exempel på en annan present som jag gav bort i fredags. Lite roligare än att bara få själva presenten (dvs mentos, haha)]

1 kommentar:

  1. Fina saker =)
    Alla har vi ju bättre och sämre dagar....och likså är det väl med lusten till olika saker också! Så självklart ska du bara virka när du har lust! Finns tillräckligt med "måsten" i livet ändå ;)

    SvaraRadera